piątek, 17 lutego 2017

SCRAPKI SPOD MOJEJ ŁAPKI: NA STRES NAJLEPSZA KARTKA ŚWIĄTECZNA ;)

Dzień dobry wieczór się z Państwem.
mam dzisiaj ciężki psychicznie dzień. Zbliża się wieczór, liczę na to, że zaraz wyłączę internety, wyłączę telefon i będę tylko ja , pędzle, papiery i cicha muzyka Mitch&Mitch...

Ale nie, nie jest aż tak smutno w mym sercu. Nie może być, kiedy to okazało się, ze moja kartka, którą zrobiłam pod wpływem nagłego natchnienia i zgłosiłam na wyzwanie, pokazując TUTAJ zwyciężyła i otrzymała banerek kartki stycznia. To dla mnie ogromne wyróżnienie i wielka radość. Naprawdę!
Dzisiaj w smutku będąc postanowiłam zrealizować kolejną pracę świąteczną, która musiała posiadać choinkę oraz motyw starej książki - wykorzystałam nie dosłownie książkę, ale taki malutki bryk ( opracowanie dla maturzystów) - opracowanie "Emancypantek" Prusa z 1932 r. Spójrzcie, jakie imię się akurat mi znalazło na kartce.
pracę oczywiście zgłaszam wyzwanie lutowe bloga KARTKI ŚWIĄTECZNE
Obowiązkowo musi być brokat i ...cos rogatego. Taki mam zamysł ;)







Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

24 komentarze:

  1. Gratulacje! A nowa karteczka rewelacyjna,rogaty wymiata!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki... :D I ja serdecznie pozdrawiam. Kiedy widzę komentarze starych znajomych, to tak się ciepło na sercu robi...

      Usuń
  2. Świetne to pochlapane tło dla choinki ,no i Rogaś genialny :-DDD Gratuluję Rogatej odznaki :-DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Choinka malowana ? nie będę dociekać bo również może to być konturówka :) ale zbieżność z Twoim imieniem jest jednoznaczna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choinka to pomalowana tekturka z CF i po jej brzegach konturówka perłowa obsypana brokatem A kartka z imieniem przypadkowo się mi wydarła ;)

      Usuń
  4. Wspaniała kartka! Piękna choinka i perełki, i Rogaś, i wkomponowana strona z tekstem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka pięknie skomponowana. Gratulacje za wygraną!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to przypadkiem? z imieniem - niesamowite! bardzo spersonalizowałaś kartkę, dołożyłaś sobie jeszcze dodatkowe wytyczne ;)) no i zrealizowałaś zadanie w 200 procentach! bo widzę, że nawet papier scrapowy (stary, stareńki prawie jak to opracowanie) idealnie tu pasuje - na nim tez widać tekst :) super praca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie zastanawiałam isę ,czy sam papier zaspokoi wytyczne wyzwania, dlatego postanowiłam jeszcze wkomponować stare kartki z personalizacją ;)
      Dziękuję!

      Usuń
  7. Choinka świetnie ożywia tę kartkę :) Całość naprawdę świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Brokatowe rogi cudne były :)
    Tu też wszystko się fajnie poskładało. I ten rogaty tak sprytnie zaplątany, i starociowa nie tylko książka, bo widzę jeszcze prehistoryczny papier w tle. Ja też te Galeriowe papiery odkopałam w ubiegłym tygodniu i mocno postanowiłam wreszcie wykorzystać, bo chyba już czas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, papier był specjalnie wybrany na to wyzwanie, choć nie byłam pewna,czy będzie wystarczający, więc wolałam dodać kartkę książki i tym samym lekko rozjaśnić całość.

      Usuń
  9. Piękna! Baardzo mi się kompozycja i kolory. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna, prosta i elegancka.

    OdpowiedzUsuń