poniedziałek, 21 grudnia 2015

{wyjątkowo w poniedziałek} BZDURKI SPOD KLAWIATURKI: PREZENTOWO

Dzień dobry się z Państwem,
Nowy tydzień. Już świąteczny. Wszyscy na blogach, na portalach, na FB pokazują swoje dekoracje świąteczne, opisują, co ugotowali, upiekli... A ja nie wiem... wyłamać się mam i pokazać, jaki cudowny bałagan panuje w moim domu. bo ja jeszcze kończę zamówienia świąteczne?
Ale kolędy i pastorałki Zespołu ISTEBNA słuchamy! Myślę zatem, że akcent świąteczny w naszym domu panuje... A! I dzieci pierniczą... Franek dość szybko stwierdził, że jest zmęczony. Jagoda popierniczyła dość dużo, ale stwierdziła, że pierniczy i już nie robi :(
Ale co tam porządki, pieczenie, gotowanie! 
Prezent dostałam! Naprawdę!
LUCY, jak zwykle o mnie nie zapomniała i coś dla mnie stworzyła... Na razie tylko uchylam rąbek tegoż prezentu, bo pokażę całość już we właściwym entourage. Dzięki, kochana!





Wracam do bałaganu.
Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

1 komentarz: