wtorek, 10 czerwca 2014

{z cyklu} INSPIRACJE DLA CRAFTfun: ŚLUBNE KARTECZKI

Bonjour.
Zawsze uważałam i tak naprawdę nadal uważam, że ludzi z pasją powinna łączyć pasja... Jak się okazuje chyba w "prawdziwym świecie", do którego raczej nie należę, spoiwem ludzi z pasją są... afery, skandale, pomówienia i generalnie plucie jadem...
To ja w takim razie pozostanę wyalienowana w swoim małym świecie i pokażę Wam prościutkie, niemodne, niewarstwowe, nie zakwiecone "na maksa", bez użycia topowych przydasi, mediów i bez wykrojnikowych motywów kartki. Ale kartki MOJE...
Użyłam, przy ich tworzeniu, parę produktów CRAFTfun - badziki i ukochane ramki. Jeśli chcecie coś więcej wiedzieć na temat tychże przydasi, zapraszam na BLOGA CRAFTfun









Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

2 komentarze:

  1. piękne te karteczki! jak zawsze :) poza tym chciałam Ci dać znać, że jestem i czytam :) no i teraz właśnie robię sobie zamówienie z pewnej księgarni wysyłkowej (kilka pozycji dla mnie i mojego W), więc poszukując pozycji dla naszych pociech- oczywiście przebrnęłam przez Twoje polecenia :) dzięki z góry i już nie mogę się doczekać czytania!
    ps. tylko czy dobrze rozumiem, że będziecie się gdzieś przeprowadzać?
    pozdrawiam Karola

    OdpowiedzUsuń