piątek, 13 czerwca 2014

PIĄTEK POD WYZWANIEM: THE 52 PROJECT#24 oraz WYZWANIA PO MĘSKIE i W KROPKI



Bonjour.
Kolejny tydzień za nami. Czas pędzi. Upał i burze na zmianę. Jest pięknie.
Ostatnio jedna z blogowych mam postanowiła ostrzec wszystkie inne "nieświadome", że malując paznokcie swoim córkom, robimy z nich obiekt seksualny. Lolity. 
Czy zatem bikini  u dziewczynki jest popełnianiem równie strrrrrasznego błędu ze strony matki? Boję się poznać prawdę...
Po drugiej stronie W. z wężem, bynajmniej nie w kieszeni.

A oto kilka moich prac, które wysyłam na wyzwania...

Na blogu KARTKOWE ABC dziś sponsorem jest literka K jak KROPKI. Uwielbiam ten deseń, dlatego z przyjemnością wysyłam moją "kartkę" z podziękowaniem...






Kolejną pracę, jaką chciałam pokazać i zgłosić, jest praca męska bardzo clean & simply. To u mnie rzadkość i wielkie wyzwanie dla korcących łapek,by coś dodać, pociapać... Taka prosta dla mężczyzny.
Zgłaszam ją na wyzwanie ALTAIR ART, gdzie należy wykonać pracę dla Taty.


Ale, ale! Na naszym blogu wyzwaniowym CRAFT SZAFA także mamy wyzwanie PO MĘSKU, na które serdecznie zapraszam. Ja stworzyłam takie oto pudełeczko.


Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

8 komentarzy:

  1. Prace świetne, gratulacje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaaak, też czytałam o paznokciach....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już wiesz, jaką jesteś nieodpowiedzialną matką!;)

      Usuń
    2. Urm. Nawet postanowiłam kupić małej burkę ;)

      Usuń
  3. Boże, czego to już ludzie nie wymyślą !
    Ps. Świetne są te karteluchy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kartki, wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie prace bardzo bardzo ciekawe, a na na nasze wyzwanie fajna, urzekająca prostotą :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza. Dziękuję za udział w kropkowym wyzwaniu ABC. =)

    OdpowiedzUsuń