niedziela, 9 marca 2014

SCRAPKI SPOD MOJEJ ŁAPKI {z cyklu} INSPIRACJE DLA CRAFTfun: ZAPROSZENIA ŚLUBNE

Bonjour.
Wczoraj troszkę ze szmatką pobiegałam, a popołudniu udaliśmy się na spotkanie towarzyskie z bardzo ciekawymi ludźmi. I jak to zwykle bywa wśród interesujących rozmów, padły hasła, co jeszcze warto zobaczyć, dokąd się udać.... Jak się domyślacie, nasz kalendarza weekendowych wycieczek został uzupełniony i dzisiaj zaczynamy realizację jednego  z punktów.
Ale zanim wyjadę, post musi powstać.
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój projekt zaproszeń, który wykonałam na razie jedną trzecią. Pracy dość dużo, ale równie dużo przyjemności mam podczas ich robienia... Jak dzisiaj wrócę z wycieczki, będę kontynuowała "produkcję". Więcej na temat użytych produktów poczytacie na blogu CRAFTfun:






Słonecznej niedzieli życzę i do widzenia sie z Państwem,
Jagodzianka.

P.S. Moja Jagna ma teraz zimowe ferie... Zimowe... Ta.... w Przyszłym tygodniu ma być 15 -18 stopni... Zimowe...

10 komentarzy: