czwartek, 28 marca 2013

DŁUBANKI JAGODZIANKI - BEZ JAJ! ZNOWU JAJA!

Bonjour.
Witam serdecznie. Dzisiaj będzie krótko, bo wczoraj było długo. 
Dziękuję serdecznie za Wasze komentarze pod poprzednim postem. Cudownie jest czytać czyjeś inne spojrzenie na sprawę lub zupełnie zbieżne. Fantastycznie, że mogę poznać Wasz punkt widzenia  i  równie wspaniale, że znacie mój.

Ale dzisiaj  znowu jaja. Nie, nie. Nie będą to wydmuszki. Tym razem pokażę Wam dwie dekoracje, jakie uświetnią nasz stół wielkanocny. Jedną z nich można nawet zjeść!

Bardzo chciałam mieć wieniec. Uważam, że cudownie dekoruje mieszkanie czy drzwi wejściowe. Niestety, nie mogłam tu znaleźć w żadnym sklepie gołej z naturalnych gałązek wykonanej "bazy", którą bym sama  ozdobiła. Znalazłam jedynie taką zieloną - aczkolwiek z naturalnością nie mającą nic wspólnego. Pomyślałam jednak, że będzie to wspaniały pomysł na udekorowanie świecy. Dodałam kwiatki do scrapu oraz styropianowe jajuszka. Myślałam jeszcze o udekorowaniu świecy, ale stwierdziłam, że uzyskam efekt "wieś śpiewa, wieś tańczy".


A teraz dekoracja do zjedzenia. Pomysł zaczerpnęłam, oczywiście, od niezawodnego bloga MOJE WYPIEKI. Z tym że ja kupiłam po prostu gotowe takie "patyczki" czekoladowe z miętą, które następnie połamałam, połączyłam i na wierzch nałożyłam kolorowe jajeczka. Gniazdek będzie więcej, ale czekam na moją małą pomocnicę, aż wróci ze szkoły...

Bez jaj, to już chyba ostatnie jaja... A nie! Jeszcze jutro Was "zajajkuję". Bezlitosna jestem!
Pozdrawiam z deszczowego Péron,
Jagodzianka.

24 komentarze:

  1. Nigdy nie widzialam takich slodkich gniazdek, fajny pomysl!
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  2. Dekoracja do zjedzenia super. Mniam:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. gniazdka rzucają na kolana! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować takie zrobić. Wydaje się mi, że będą piękną dekoracją;)

      Usuń
  4. To ja od konca :)
    Albo w ogole od dupy strony! Bo tak sobie mysle, a propos poprzedniego posta, ze chcialabym szybko, zeby nie wyszlo za duzo, zeby bylo tresciwie. A final jest takie, ze nie jest duzo, jest BARDZO duzo! :D na pewno nie tresciwie, za to chaotycznie i sredniozrozumiale. No katastroooofa! :)

    No dobra, to od konca, czyli od pogody. U nas dosyc wiosennie, chociaz dzisiaj to zimno bylo. A po poludniu to w ogole niespodziana: spadly wieeelkie platy sniegu. Ale malunio...
    Te gniazdeczka to swietny pomysl! sa sliczne i czekoladowojadalne! fntastik! a gdzie zakupilas te patyczki? bardzo bym chciala "spapugowac"!
    Swiecowa ozdoba stolu zawsze mile wiadziana jest! bardzo ladnie ja "obrobilas". Aaaale! patrzylas w "Casie" na te "naturalne" rzeczy? Bo ja widzialam tam na pewno. Takie wierzbowe czy wiklinowe czy jak to zwal. Szalu nie robily, jednak do przerobki w sam raz! Ja sobie kupilam takie SERDUSZKO ;) naturalnawe i przerabiam je cyklicznie :) Moze pokaze na forumie, nawet jesli to nie rewela.
    Aha, jeszcze jedno...nie! dwa! :D Jakbys lekutko ozdobila te swiece, to wcale nie byloby wies tanczy i spiewa! tak od dolu, zeby ja "scalic" z trawa.
    A druga sprawa...zapomnialam! no i chyba na szczescie! Niemozliwe, ze znowu mi tyle wyszlo!
    Pa! Sis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Che, che... Jak zwykle długo i namiętnie! ale ja kocham czytać Twoje komentarze.
      A wyobraź sobie, że właśnie zarówno ten wieniec kupiłam w CASIE jak i ... serduszko ;) Miałam je ozdobić ,ale coś mi je szkoda. Zoabczę, może mnie natchnie jutro to w sobotę pokażę.
      Ze świecą pomyślę, bo nawet mam coś chyba fajnego....
      Buziole!

      Usuń
  5. Aaaaa kuku! a kto sie tu znowu pojawia? :D
    Dobra, serio, na chwilke wdepnelam, zeby powiedziec, ze wlasnie znalazlam te "patyczki" czekoladowe! Wpadlam na nie przegladajac carrefouroski katalog. Mysle, ze nie zwrocilabym na nie uwagi, gdybys nie pokazala swoich tworkow :)
    Pa! juz mnie nie ma!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne ozdoby. Najbardziej oczywiście spodobały mi się gniazdka, wyglądają uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gniazdka słodziutkie :) świetny pomysł :)
    Wesołych Świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuję również się tak pobawić!
      I ja życzę zdrowych oraz spokojnych świąt!

      Usuń
  8. Z tej racji, że ja żadnych dekoracji nie robię - miło popatrzeć na Twoje :). Nietuzinkowe i bardzo miłe dla oka! Masz dar. Tylko uważaj - bo w gniazdkach zwykle wykluwają się pisklęta ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Na szczęście trzeba jeszcze wysiadywać te jajeczka - a u nas nikt się do tego nie kwapi :)
      Wszystkiego dobrego!

      Usuń
  9. Świetne dekoracje! A gniazdko do zjedzenia to absolutny hit ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Radosnych, smacznych Świąt moja Droga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Tobie tego samego! Właśnie - mam nadzieję, że będą smaczne, zwłaszcza, że będę we wszystkim eksperymentowała;)

      Usuń
  11. Piękne dekoracje zazdraszczam :) talentu, bardzo dziękujemy za piękne kartki.
    Życzymy Wam Zdrowych, pogodnych radosnych świąt
    i z niecierpilwością czekamy na wyjazd, zwłaszcza że nas znów zasypało i obawiam się ,że niedługo po naszym mieście zaczną chodzić niedżwiedzie polarne.

    Pozdrawiamy całą rodzinkę.
    MJZJ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja z niecierpliwością na Was czekam. Biegam po ulubionych sklepach i kupuje to i owo na Waszą wizytę;)

      Usuń