piątek, 23 listopada 2012

PIĄTEK POD WYZWANIEM - CHOINKOWA KARTKA oraz KARTECZKA W KRATECZKĘ

Bonjour.
Kiedy zobaczyłam wyzwanie w KREATYWNYM POLU, by wykonać kartkę bożonarodzeniową, ale w niestandardowym kształcie, pomyślałam: Cha! Mam okazję do pocięcia moich nowych papierków! Postawiłam na choinkę i mnóstwo świecenia się, skrzenia i błyszczenia...
Pewnie jesteście ciekawi, skąd mam taki piękny stempelek z napisem? Użyczyła go na swoim blogu BEACIA - 24 - jeśli macie na niego ochotę lub wiele innych, zajrzyjcie do Niej! A przy okazji możecie podziwiać prace tej niezwykle uzdolnionej kobitki!

Jak tylko się wczoraj dowiedziałam, że pewien Mały Obywatel Tego Świata został szczęściarzem i od losu otrzymał cudownych Rodziców, a jednocześnie ogromnie uszczęśliwił tych Dwoje Ludzi, szybciutko zrobiłam  karteczkę dla Jędrka! A że karteczka jest w krateczkę, to i na wyzwanie SZUFLADY jak znalazł!
 Wszystkiego dobrego dla Wasi  do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

11 komentarzy:

  1. Piękny ten stempel! Lecę zobaczać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki !! Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała ta Twoja choinka :) Karteczka narodzinowa również :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Qué trabajo tan bonito!!!
    Te felicito.
    Feliz día.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie karteczki śliczne, a ta druga jeszcze bardziej, wiesz dlaczego. Tak pięknie o tym napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Chim... Ach, jak pomyślę o tym wydarzeniu, to mi łzy do oczu natychmiast napływają ;)

      Usuń
  6. Cudowne i śliczne:)Dziękuję za udział w Szufladowym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń