piątek, 5 października 2012

PIĄTEK POD WYZWANIEM - ŻÓŁTY oraz MONOCHROMATYCZNY LIFT

Bonjour.
Dziś samopoczucie jest lepsze. Troszeczkę. Może to za sprawą słoneczka? A może na myśl o nadchodzącym weekendzie?
Dziś kolejny kolor na tapecie w zabawie HOME SWEET HOME. Taki słoneczny, bo żółty.
Jak już wspominałam teraz prawie nie rozstaję się z aparatem. Nawet kiedy jadę na swoim złotym rydwanie, aparat biorę ze sobą  i zatrzymuję się, by uwiecznić to czy tamto ;) Franio czasami się buntuje, bo powrót ze szkoły po lunchu to czas na Jego drzemkę, a matka (nieperfekcyjna zresztą), zamiast czym prędzej zawieźć do domu do łóżeczka, to  wiecznie pstryka i pstryka ;) Nie ma łatwo chłopak ze mną.
Dziś fotek będzie więcej, bo żółtości znalazłam wiele i chciałam się nimi podzielić z Wami:

W DIABELSKIM MŁYNIE ogłoszono zabawę polegającą na wykonaniu liftu kartki YVETTE. Nigdy wcześniej chyba się w tego typu tworzenie kartki nie bawiłam, więc postanowiłam wypróbować swych sił w tym temacie. Zwłaszcza, że prace Yv bardzo często mnie inspirują i uwielbiam na nie patrzeć ;)
Jako że wczoraj miałam taki nastrój jaki miałam, to kartka wyszła zupełnie w innym klimacie. Takiej spokojnej pracy to u mnie chyba nigdy jeszcze nie było ;)
Gdy się jej potem przyjrzałam, stwierdziłam, że świetnie spełnia warunki zabawy w KREATYWNYM POLU na monochromatyczną pracę. Dlatego też i tam zgłaszam swoją propozycję.

KARTKA YVETTE

Moja propozycja.

Słońca w sercach i za oknem życzę
i do widzenia sie z Państwem,
Jagodzianka.

13 komentarzy:

  1. Jaką ładną tą kartkę zrobiłaś :) Taka równiutka!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, Zetko ;) Przyklejałam kwadraciki " na oko ";)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stworzyłaś piękny lift! Ale faktycznie kolorki całkowicie nie Twoje. Też mi narobiłaś ochoty na taką karteczkę ;p
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, Galaxio! Dzięki wielki i czekam na Twój lift!
      I dzięki zao pinię na temat fotek ;)

      Usuń
  4. Lift wyszedł ślicznie! :) Dziękuję serdecznie za udział w naszym wyzwaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna kolorystyka liftu, wszylo pieknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, tym bardziej, że ja prawie w ogóle tej kolorystyki nie używam ;)

      Usuń
  6. Ślicznie poradziłaś sobie z naszym liftem :) oraz z moim monochromatycznym wyzwaniem :) Dziękuję za udział w wyzwaniach i pozdrawiam ciepło- Novinka DT Diabelski Młyn oraz DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń