piątek, 21 września 2012

PIĄTEK POD WYZWANIEM oraz OGŁOSZENIE

Bonjour.
Od jakiegoś czasu postanowiłam sobie, że będę brała udział w wyzwaniach wszelakiego rodzaju. Uważam ,że tego rodzaju zabawy bardzo rozwijają, pomagają w kreatywności, no i sprawiają, że człowiek działa. Okazji do wykonania kartek jest wiele: a to urodziny czyjeś, a to rocznica ślubu. można zatem połączyć przyjemne z pożytecznym: wykonać dla kogoś pracę, która jeszcze spełnia wymogi wyzwania. 
Cudna sprawa!

Tak się składa, że również w tym tygodniu urodziny obchodziła moja Mama. Postanowiłam wykonać dla Niej kartkę z użyciem kolorów: brązowego, kremowego oraz jasnego i ciemnego różu, zgodnie z wytycznymi w DIABELSKIM MŁYNIE

A propos różu...
OGŁOSZENIE
Moja córka Jagoda Sz. oświadczyła w minioną środę, że JUŻ NIE LUBI KOLORU RÓŻOWEGO.

Jak wiecie wczoraj obchodziłam rocznicę ślubu. musiałam zatem stworzyć coś dla Męża ;) Postawiłam na humor. W., jak zobaczył ją, powiedział, że jeśli na obrazku to jestem ja, to wyglądam jakbym była Jego 99 lat a nie 9 ;). Oj tam, oj tam.
Pracę tę zgłaszam do zabawy w GALERII RAE z uwagi na użycie linijki, która niekoniecznie musi tylko kojarzyć się ze szkołą ;)
Jednocześnie kartka ta pasuje do wyzwania SCRAPKI.PL, w kt®óym tematem przewodnim jest użycie cyfry...

Ale to nie koniec moich wyzwaniowych szaleństw! HOME SWEET HOME zaprosiła do fotograficznej zabawy "Jesień w kolorach tęczy". W tym tygodniu króluje kolor czerwony. Oto moja propozycja ;)

Postanowiłam sobie, a propos tych wyzwań, by w miarę możliwości popatrzeć i skomentować prace innych dziewcząt, które też biorą udział w tych wyzwaniach. To nie tylko doskonała okazja poznać nowe zdolne osóbki, ale i możliwość zobaczenia mnogości interpretacji jednego tematu. Mam nadzieję, że się mi to uda, chociaż uczestników jest wielu...

Jak dobrze, że jutro już weekend! Szykuje się kolejna wycieczka! W poniedziałek nie omieszkam zdać relację;)

Do widzenia sie z Państwem,
Jagodzianka.

16 komentarzy:

  1. Zgadzam się w wyzwania bardzo inspirują, uczą i motywują! U mnie róż króluje...hihi..ale mamy dopiero niecałe 3 latka, więc jeszcze trochę chyba to potrwa. Na razie wszystko różowe ..nawet lizaki:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! Czasami dzięki wyzwaniom człowiek i coś nowego się nauczy, albo zrobi w zupełnie nie swoim klimacie i to jest fajne!
      U mnie na razie to i tak wszystko jest różowe, więc wszystko jakby niezmienione. Różowe musiały być również lody;)Nie ważny był smak tylko kolor:P

      Usuń
  2. hehe, no faktycznie aleś obrazek znalazła ;)
    Ale obie karteczki bardzo fajne :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Galerii Rae!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te kartki :)
    A ja tam lubię różowy, nie tak bardzo jak zielony czy czarny, ale lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo różowy jest ładnym kolorem szczególnie w zestawieniach kolorystycznych: z brązem , zielenią czy też szarością. Trochę - poprzez te wszystkie zabawki dla dziewczynek, jednorożce i takie tam ten róż się źle kojarzy, ale myślę, że to się zmieni!

      Usuń
  4. Piękna kartka dla Mamy, zabawna dla Męża...i dla Was spełnienia na te 99 wspólnych lat ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie z czerwonym jest super. Że też masz czas na uczestnictwo w tych wszystkich wyzwaniach. I wenę twórczą.
    Jeśli mam czekać jeszcze cztery lata, aż Mała znielubi różowy, wysiadam z tego pociągu już dzisiaj. Załamka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie ma weny, to i działania nie ma ;)Prace, które biorą udział w wyzwaniach, w 90% muszę wykonać z jakiegoś powodu, dlatego też nie jest to dla mnie dodatkowe zajęcie. Na dłubane zaś czas zawsze znajdę, bo ono zapewnia mi równowagę psychiczną... jeśli jeszcze coś takiego mam ;P
      Dasz radę z tym różowym! Ja też tak reagowałam a potem spostrzegłam ,że kupuję namiętnie różowe buty, albo bluzeczki;P

      Usuń
    2. AAA! Zapomniałam napisać, że ogromnie się cieszę, że podoba się Tobie moje czerwone zdjęcie ;)

      Usuń
    3. No nie wiem.... padniesz, jak usłyszysz, że moja Mała ma nawet różowe Adidasy na jesień i różowe Emu na zimę. Spodnie narciarskie też miała różowe (na dodatek podszyte turkusem) i kurtkę różową, i czapkę... Nie myśl sobie tylko, że ją w to wszystko jednocześnie ubierałam :). Teraz zamówiłam jej czarną czapkę z kolorowymi kwiatkami, zobaczymy jak zareaguje. No i spodni się pozbyłam (bo wyrosła), żeby jej nie przyszło do głowy, że chce jeszcze jedne takie same

      Usuń
    4. Nie padnę, bo moja ma różowe sandały, różowo - białe sportowe 2 pary, różowe tenisówki, różowe kurtki 1 wiatrówka, 1 jesienna, 1 zimowa), różowe spodnie ocieplane, biało-różowe: rolki, hulajnogę i rower. W Pl różowe ściany pokoju, narzutę i połowę zabawek ;) Mogę jeszcze tak długo, chi, chi...
      Zobaczymy, jak teraz będziemy coś jej kupować, to w jakich kolorach będzie wybierała ;)

      Usuń
  6. Świetne prace! :)) Pierwsza kartka urzeka śliczną kompozycją kwiatową, a druga - obrazkiem :D Serdecznie dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu w Diabelskim Młynie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również było miło i myślę, że dopiero się w wyzwaniach rozkręcam ;)

      Usuń
  7. Cudna kartka! też postanowiłam brać udział w wyzwaniach, chociaż kartkująca (bo scraperką jeszcze bym się nie nazwała) jestem od niedawna. Powodzenia życzę!

    OdpowiedzUsuń