sobota, 8 maja 2010

Wiosna budzi w nas radość!

Bardzo lubię okres majowy. to nie tylko miesiąc, w którym się urodziłam, ale również czas, gdy kwiaty kwitną i oszałamiają feerią barw i zapachów. No, jedyny minus tego jest fakt, ze wraz z wiosną budzi się w naszej rodzinie alergia na wszystkie pyłki świata i czasami trudno dojrzeć piękno bzu czy konwalii przez spuchnięte oczy i zapchane nosy... Ale jak to w życiu bywa, wszytko ma swoje dobre i złe strony.
Kilka fotek z ostatniej wycieczki z Jagą... A będąc przy temacie Jagny...


Moja córka jest ogromną fanką francuskiej serii filmów z cyklu " Było sobie życie", w wyniku czego tylko to chce oglądać i nic innego.
Do babci: Babciu, wiesz co? Toksyna uszkodziła jądro komórki. to było straszne, bo zniszczyła chromosomy!
***
Chciałam posłuchać muzyki, więc włączyłam ulubioną płytkę.
Jaga: Mamo, ciszej, bo mi zniszczysz w uchu włoski receptorowe!




Musiałam też sfotografować kilka "pięknych okoliczności przyrody" ;)Ogonek pana kaczora ujął mnie na maksa ;)

Jeszcze kilka słów o najnowszym filmie Woody'ego Allen'a. Kocham tego człowieka i z niecierpliwością czekam na każdy jego film. Trochę jednak, przyznaję się bez bicia, bałam się, że popadnie chłopak w rutynę i jego ostatnie filmy będą podobne jedne do drugich. I jakże się miło zaskoczyłam! Film, jak dla mnie, rewelacyjny i to głównie z powodu dowcipnych oraz błyskotliwych dialogów! Główny bohater jest zarówno narratorem jak i prowadzi z nami - widzami dialog. Allen, tradycyjnie, podejmuje problematykę relacji damsko - męskich, różnicy wieku ale i relacji męsko - męskich. to wszystko okraszone jest ironicznym humorem na najwyższym poziomie! Trochę nie rozumiem polskiego tłumaczenia tytułu filmu: "Whatever works", no ale już niejednokrotnie spotkałam się z takimi niefortunnymi przekładami!

Życzę miłego i słonecznego weekendu! Sama zaraz pędzę na zieloną trawkę!

2 komentarze:

  1. Ach jak przyjemnie i pięknie :)
    Ja też jestem "majowa dziewczyna" ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, wiosenne zdjęcia :)Kocham maj, magnolię i te wszystkie zapachy... na przykład skoszonej trawy ;)Pozdrawiam cieplutko :)Zapraszam do mnie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń